Äntligen fredag

2014-01-10 @ 15:06:13 / Vardag
Även fast jag bara gått några dagar i skolan så känner jag att jag behöver den här helgen haha! Ne men de ska såklart bli skönt, tänk om man gick i skolan på helger och va ledig på vardagar! Hade passat mig perfekt.

Idag hade jag bara en lektion så de va skönt, men innan den börja var jag på gymmet en timme och köttade, himla skönt! Sen hade jag livsmedelshygien till kl 11 då sluta jag och fick åka med Annelie till stallet, alltså hem till mig. Tog en tupplur innan jag gick ut till stallet och mockade, rb har lite vila nu för att landa och vila ut efter all träning! Mamma red ut på han igår lite lätt och det gick tydligen bra. Så jag passade på att rensa hyllorna i sadelkammaren, har slängt ut hälften av mina schabrak alltså hälften som jag aldrig använder i princip, så jag har lite schabrak att sälja om nån är intresserad, gjorde fint bland mina benlindor också. 
Före

Efter


Varför vi gör detta är för att vi har nya hyresgäster på väg in, ca 3 hästar så vi behöver plats! Sen flyttar en av våra imorgon, Evelyn som har varit i stallet sen de blev klart 2011, så det är tråkigt men hon har byggt eget stall hemma så jag är glad för hennes skull.
Så här ser det ut nu, mycket mera plats! De två hyllorna under mina schabrak där är hennes så dom blir också lediga! Det är mina påsar med grejer ni ser längst ner 

Sen gick jag ut till hagen och pussade på rb och gav han morötter så han blir glad! Han är ändå rätt nöjd med lite vila som tur är 


Just nu går han själv eftersom hans hagkompis är halt och rb gillar att jaga henne så de är ingen bra ide, men han gillar att ha hösilagebalen för sig själv, men kompisarna står i hagen precis bredvid så han lider inte!



Avslutar med två charmiga bilder på oss haha! 





Postat av: Malin Ottenbäck

Säljer du något ljusrosa schabrak? I så fall är jag intresserad!

Paulina (http://molanders.blogg.se/) har länkat dig. Kanske är roligt att veta, haha ;)

Svar: Nej tyvärr! :/
Ja jag såg det! Så kul :D
Evelinn Åkerman

2014-01-11 @ 14:49:15 / http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

Åh, skulle behöva städa hos mig xD För mycket saker som inte har någon plats ju ;(

2014-01-12 @ 22:08:15 / http://juliahanzzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: