Årets första start

2014-01-08 @ 16:46:00 / Planering
Hej, jag sitter och lusläser tdb och bara drömmer mig bort för jag vill ut och tävla! Rb är verkligen mogen för tävling nu och vi är redo att ge allt. Men tyvärr här i länet finns det inga förrän typ 2-3 månader och det är verkligen jätte trist, man vet inte hur han är då kanske är vi i en svacka och inte vill tävla, eller så är han jätte fin det är ju det där som är lite svårt. Men just nu är vi i form och det är kul! 
 
Sitter och spånar lite i olika län och ser att där finns det minsann tävlingar men antingen är det klasser som inte passar eller fööör långt bort. Blev sugen på att åka till Mariestad och tävla nu i februari och så såg jag klasserna typ LA P1 och ba nej tack vi tar nog LA först tror jag.. Sen såg jag att Katrineholm hade passande klasser men tyvärr var det lagt innan vi ska slutmäta rb så det går ju inte heller tråkigt nog.. Blir väl att vänta till mars då, suck känns så långt borta men snart är vi där och förhoppningsvis vassare än nånsin!
 
 
Tyvärr så verkar utsällningen ligga på fel dag, jag kommer antagligen vara i brolöten då så att ställa ut får nog vänta till sommaren men det gör inget för det är då han är som snyggast!
 
Annars så just nu har rb lite ledigt, han har gått hårt den senaste tiden och ska få några dagar ledigt sen nästa vecka tränar vi som vanligt igen, söndag nästa vecka är det träning för Erika så kul! 
 
här runt majmånad är han som snyggast i sin svarta glansiga päls! 


Postat av: Jessika Bjersander

gud vilken fin häst du har! all lycka till till er :)

Svar: Tack så himla mycket snälla du!
Evelinn Åkerman

2014-01-08 @ 17:24:32 / http://pphotographer.blogg.se/
Postat av: Hedda

Åh vad fin han är! Han är en Connemara va?

Svar: Tack! Ja de är han :)
Evelinn Åkerman

2014-01-09 @ 09:25:59 / http://heddzor.blogg.se
Postat av: Malin Ottenbäck

Är det samma häst på bägge bilder? Haha, trodde det var olika först ;)

Svar: De kan man tro ;) men de är rb på båda! Hihi
Evelinn Åkerman

2014-01-11 @ 14:51:41 / http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: