Dagens uppgift

2014-01-03 @ 09:39:00 / Stall Marieborg
Idag ska jag ta tag och göra iordning i stallet, blev så trött på att de är så mycket onödiga saker framme och de är inte lika fint längre. Så idag tar jag tag i det för allas trivsel! Dessutom har vi flera hästar på ingång och då vill jag ha de rent och fräscht. Själv vill jag ha en till häst men det får väl vänta..
 
 
Rb ska även tränas idag, de blir ett dressyrpass! hoppas han håller sig på marken idag för igår när jag red var han heelt vild, han hoppade från höger till vänster konstant. tror skräcken efter raketerna håller i sig.. hoppas han är fin idag!
 
 


Postat av: Alva

Ååhh, sommar!

2014-01-03 @ 10:09:12
Postat av: Agnes welander:)

Hej! Jag har två gamla islandshästar, 21 och 22 år gamla. Dom är ganska svåra att få i form... Eller ja, 21 åringen är lättare än 22 åringen! Kan du ge tips på hur jag ska göra? PS. 21 åringen får jag inte rida på volt😊 hoppas du svarar!❤️ // agnes welander

2014-01-03 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: