Onsdag

2014-01-15 @ 16:36:05 / Vardag
två bilder jag tog här om dagen
 
Idag har jag ridit ut på rb, likaså igår. eftersom han vilat en vecka så för att springa av sig lite energi så fick han springa lite på gärdet båda dagarna. Men igår var han betydligt mer pigg, han takta hela vägen från stallet till gärdet och det gjorde det inte bättre att vi träffa på två älgar heller... hade jag släppt det minsta på tygeln igår vet jag att han hade brallat iväg i all världens fart och det vill jag verkligen inte! Men det är kul att se han så glad, mamma erbjöd sig att följa med och fota oss men jag tacka nej. Ångrar det!
 
visar bilder från förra året ist
 
 
Idag så fick jag nästan driva igång han haha! men han tycker det är så himla kul att springa av sig lite och få leka. Dock kör jag inte för hårt så som när vi tränar intervaller på sommaren. Dels för att det är mycket jobbigare i snön och för att det blir svårt för hästarna att andas när det är så kallt. Snön är nog uppe i 50cm nu, helt sjukt! så nu passar vi på att träna höga fina lyft i traven!
 
Jag red inte så länge för det verkligen ös snöade ute jag såg typ ingenting, så det vart bara ett varv sen hem igen. Nu står han inne för kvällen med dubbla täcken och myser, min lilla plutt♥
 
Såhär såg vi ut idag, man måste ju bara älska vintern.....
 
Imorgon ska vi rida dressyr på banan, äntligen! nu blir det trimma av! Träning på söndag igen tills dess ska vi nog ha kommit gång.
 
 


Postat av: Issy

Vi hade pyttelite snö i måndags men den är borta. U!

2014-01-15 @ 18:48:52
Postat av: Malin Ottenbäck

Fina bilder! :)

2014-01-15 @ 21:31:45 / http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: