Uteritt

2014-01-06 @ 09:36:00 / Vardag
Godmorgon, idag ska vi ut och rida ett stort gäng här i trakten bara ut och skritta i skogen tillsammans, känner att rb behöver det efter två hårda pass igår och i förrgår, imorgon ska vi även träna så idag blir det lite lugnare. vi är upp emot 10 st som ska ut tillsammans, det ska bli kul och spännande och se hur rb reagerar, han kan ju vara lite opålitlig mot andra hästar. Ena stunden så är han jätte glad och vill hälsa sen helt plötsligt vill han vända rumpan till och sparka. Brukar ju ha röd rosett i svansen på tävling, det hände faktiskt en gång att han sparka en annan ponny på framridningen, det var iallafall inte mitt fel jag varnade med en röd rosett det är ungarna som inte kan ge tusan i att rida in i rumpan på min häst! Men nu var de ett tag sen han gjorde nåt liknande så det ska nog gå bra. 
 
Hoppas ni får en trevlig dag!
dessa bilder är ifrån ett ridläger hemma hos oss, i bilden längst ner längst bort ser ni mig, rb, acobat och agnes! alltså min förra ponny 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: