5a i SM

2014-07-26 @ 17:14:00 / Tävling
Antar att en del av er sett resultatet på Equipe och jag har väl inget precis att säga till vårat försvar. Det var helt enkelt inte våran dag idag. LB:n vill jag bara radera ur minnet, har nog aldrig gått så dåligt. För det första KASS framridning på en stor gräsbana med massa hinder och dåligt underlag gav inte de bästa förutsättningarna till att starta, fick "rida fram" inne på tävlingsbanan och jag hitta aldrig något flyt och jag vet inte vad Rb höll på med, han knäppte av i nacken fick tungan över bettet, något aldrig hänt tidigare.. Men den klassen känns helt oviktigt.

Till LA:n lyckades jag få bättre kontakt med honom och vågade satsa mer. Är jätte nöjd med den ritten verkligen! Vi fick 64% och kom 5a i Connemara SM. Så jag är lite besviken såklart, det var helt enkelt inte våran dag och faktiskt så är det här vårat första lite sämre resultat under året men det va tråkigt att det kom precis på SM. 
 
Har ni elaka kommentarer så håll dom för er själva för jag är tillräckligt besviken på mig själv.
 
 


Postat av: Erika

Det var ju bra att ni kom 5a! :D Grattis! :)

2014-07-26 @ 17:27:33
Postat av: Tilde Nelander

Åh vad tråkigt att det går "dåligt" på just en så pass stor tävling! Det behöver ju gå dåligt ibland för att man ska veta vad man behöver träna på, men just på en sådan tävling så är det ju väldigt surt. :/

Dock tycker jag inte att det är särskilt dåligt att komma 5:a så det säger jag grattis för! :)

2014-07-26 @ 18:00:47 / http://www.flieges.blogg.se
Postat av: Malin

Jag ska va ärlig och säga att jag fick rysningar när du ridit klart LA:1! Så jäkla grymma❤️

Svar: Men åh fina du Malin! ❤️ jag hittade tyvärr inte er efter den klassen:( synd hade gärna pratat mer ihop! Men vi ses nog en annan gång, hälsa så gott till mamma! Kram ❤️
Evelinn Åkerman

2014-07-26 @ 18:28:11
Postat av: Angelica

var inte så hård mot dig själv! att komma femma på sm är väl jättebra!
Stort grattis! Riktigt bra prestation enligt mig

2014-07-26 @ 19:04:23 / http://cazlas.se
Postat av: Amanda Ydrebrant

Jag tycker att domarna var snåla i LA:n, tyckte du förtjänade bättre poäng!
Men annars var det sjukt roligt att se dig och RB, ni är så himla fina tillsammans! Blev glad att jag fick prata lite med dig för du är en helt awesome person :D ditt jobb med honom kan inte varit lätt, men när man tittar på er ser fet hur bra som helst ut "i mina ögon". Tyckte ändå ni var bäst.
Btw, vart vill du ha bilderna skickade? Kram <3

Svar: Ja jag hade väl själv trott och hoppats på högre än 64, men vad ska man göra, känslan var jätte bra iallafall och det va ju kul :D tack så mycket jätte kul att prata med dig också du är så trevlig och fin! Hoppas det blir fler gånger! Du kan skicka dom i ett mejl: [email protected] så åker de upp här nån gång nästa vecka! Ska bli kul att se, tack igen! Stor kram <3
Evelinn Åkerman

2014-07-26 @ 19:30:38 / http://ydrebranth.blogg.se
Postat av: Adelina

Men bara att komma till SM i sig är väll stort och något man ska vara mycket, mycket, MYCKET stolt över, sen att komma fenteplacerade, shit GRATTIS!
Jag tycker att ni ska vara stolta istället! ;)
Kram på dig, superbra kämpat!
Om du kollar filmen från dagen och ser alla grejer som gick "fel" så tänkt såhär: för varje gång du finner en grej som gick/var "fel" så ska fu hitta TVÅ saker som var/gick RÄTT! Okej, ni var duperduktiga, glöm inte det! Kram

2014-07-26 @ 19:44:01 / http://www.mypixxx.blogg.se
Postat av: Pelle Nyström

Jag tycker du är grym iallafall, och komma 5.a är jätte bra !!

2014-07-26 @ 20:04:52
Postat av: Amanda Hellman

Ni är så himla bra ändå Evelinn! <3

Svar: Tack Amanda!!❤️
Evelinn Åkerman

2014-07-26 @ 20:07:42 / http://perfectpony.blogg.se
Postat av: Stina

Det va på NFK va? Tycker faktiskt att dom har dålig framridning överlag. Både i hoppning och dressyr. Men men, grattis till att det gick så bra i LA :) Snyggt ekipage va ni iaf ;)

Svar: Den var under all kritik! Tack så mycket :)
Evelinn Åkerman

2014-07-26 @ 20:18:51 / http://stinabjorkholms.blogg.se
Postat av: Julia

Var jättekul att få träffa dig i verkligheten trots att det bara blev en snabbis! Av det jag såg på framridningen såg det ju jättebra ut, hann dock inte se dig på banan :(

Svar: Super kul att träffa dig också! :D
Evelinn Åkerman

2014-07-26 @ 20:50:20 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Alva

Men du ser ju hur himla fin han är! Ni är ju faktiskt helt grymma, du och Rb. Snacka om att han har utvecklats enormt! =)

Svar: Tack så jätte mycket!!<3
Evelinn Åkerman

2014-07-26 @ 22:14:43
Postat av: Alice

Tråkigt att det inte gick som du förväntat dig men du får komma tillbaka och slå dom med storm näst gång.
Du ser ju på bilderna hur otroligt fina du och RB är.
KRAM!♥

Svar: Tack snälla du! Stor kram ❤️
Evelinn Åkerman

2014-07-27 @ 11:05:55 / http://isalhorses.blogg.se
Postat av: Sandra

Äsch, du har ju flera år kvar, det var ju ändå ett helt ok resultat. Se det positivt nu, det var ju inte sista SMet. Din häst stannar ju åtminstone till skillnad från min kvar på banan ;)

Svar: Tack! Äntligen en positiv kommentar från din sida kul!
Evelinn Åkerman

2014-07-27 @ 14:15:01 / http://Sandrejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: