Dagen

2014-07-08 @ 09:31:58 / Vardag
Godmorgon på er! usch jag lyckades bränna mig regält när jag var på stranden igår, jag som annars inte brukar bli bränd utan bara brun men nu är jag verkligen knallröd och det gör ont. Hoppas det går att rida för snart ska jag åka till Nyhammar och rida unghästarna där, ja ni vet stället där jag ska bli beridare på? Har inte lämnat ett direkt Ja utan jag vill testa några gånger innan så man ser att allt känns bra och att det fungerar med buss dit och hem och att jag hinner med RB.
 
 
Idag ska bara två av unghästarna ridas (den på bilden och en mörkbrun) så det är ju lugnt, ska lära mig lite mer vilken utrustning de ska ha så man kan göra allt själv nästa gång. När jag kommer hem så ska Rb joggas lite lätt på kvällen bara kolla av så allt funkar och så imorgon åker vi iväg och hårdtränar.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: