Dagens träning

2014-07-09 @ 19:29:00 / Träning
Idag var vi alltså iväg hos min dressyrtränare Erika och trimmade lite på egen hand på hennes ridbana dels för att det är bra att komma ut lite och sen för att vi måste börja träna inför LA:4 och eftersom vi inte har långbana hemma så får vi åka runt lite. Men det är jätte bra träning!
 
Det gick iallafall huur bra som helst idag. Han tog nya platsen med ro och kämpade på bra, fullt fokus på mig. Jag red även igenom programmet och jag är så nöjd att jag inte red fel, allt satt bra men inte perfekt ännu men det är ju förståeligt. Känns väldigt bra att jag var ute och tränade i god tid, för det är 1 månad kvar till Dm och nu vet jag precis vad som behövs tränas vidare på och det kan jag göra här hemma och sen får vi åka ut till långbana igen och checka av några gånger till. Det känns ändå bra att jag har god tid på mig och att vi är på god väg!

Nu kommer fina bilder från passet.
 
 
Bilderna är tagna med min systemkamera som är tillsalu ifall någon är intresserad.


Postat av: anonym

ursäkta mig men din häst har munnen öppen, du kan ju googla på vad det betyder när en häst gapar. Herregud!!!

Svar: haha åh herregud. :) han är en häst, klart som fan han får öppna munnen lite när han vill. Fast jag ser faktiskt inte en enda bild när han gapar?
Evelinn Åkerman

2014-07-09 @ 19:44:12
Postat av: Anja

Ni är så otroligt fina tillsammans! Stort lycka till på de kommande tävlingarna! Ska försöka komma förbi NFK och kolla när du rider :)

Svar: Tack snälla anja! Ja hoppas du gör det :D:D
Evelinn Åkerman

2014-07-09 @ 23:04:01 / http://castarha.wordpress.com/
Postat av: Sanna

Ser bra ut ju! :D

Och du som skrev så anonymt, att skriva kritik anonymt tyder bara på att du vet att du har fel och bara skriver så för att vara dum, och att du inte kan stå för din åsikt. Riktigt lågt att skriva sånt anonymt lilla du ;)

Svar: Tack så mycket!!haha ja det är ganska omoget men jag tar inte åt mig som tur är :)
Evelinn Åkerman

Postat av: Ronja

Hej, skirv gärna ett inlägg om varför du rider lindat när du trimmar och rider hemma och på träningar men inte på tävling, blir det inte skillnad på RB på tävlingen då? :) Bara nyfiken.
/Ronja =)

Svar: Jätte bra fråga det ska jag ta upp!
Evelinn Åkerman

2014-07-10 @ 08:53:20 / http://busigaponny.blogg.se
Postat av: Nicole

Hej! :D är din kamera fortfarande till salu? Kan du maila mig lite vad det är för någon osv. Btw du rider jäkligt snyggt! <3 [email protected]

Svar: Har skickat ett mejl!
Evelinn Åkerman

2014-07-13 @ 19:43:33 / http://nicolecarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: