Driv din favoritblogg

2014-07-18 @ 18:05:00 / Vardag
Om du fick chansen att få blogga på horsespot, skulle du ta den då? Tack för en bra blogg!
 
Svar: Tack så mycket, kul att du uppskattar den och tack för din fråga! Mitt svar är Nej, jag skulle inte gå över till horsespot även om jag fick chansen. Konstigt va? för många är det en dröm och de strävar efter att komma upp i horsespot-eliten. Men inte jag.
 
Varför? För att jag tycker att alla horsepot och horseworld bloggarna ser exakt likadana ut! eller hur? alla har samma layout allt är likadant. På blogg.se har man väääldigt stor egen valmöjlighet hur man vill att bloggen ska se ut, man kan i princip ändra allt och det tycker jag är väldigt bra.

Sen är jag toknöjd med blogg.se, det är så lätt att förstå och jobba med. Man kan tjäna pengar på annonser och tjäna "bloggpoäng" som det heter. Deras mobilapp är också verkligen huuur bra som helst och det är lätt att göra uppdateringar var man än är, super hiss!
 
Sist men inte minst som jag nämnde för några dagar sen, jag har haft den där bloggen sen november 2009 och jag har verkligen fått kämpa mig uppåt. Jag trivs väldigt bra med den och skulle aldrig villja byta ut den, hihi gulligt va?
Jag brukar säga - driv den bloggen du själv skulle älskat att läsa!
 
hur är det med er, skulle ni gå över till horsespot-teamet om ni fick chansen? :D
 
Några av mina första headers på bloggen
 
 
 
 
Jag måste fråga! finns det någon kvar som varit med sen tidernas begynnelse? alltså sen starten av denna blogg?
 


Postat av: Ronja

Läst enda från början :)

2014-07-18 @ 19:04:28 / http://busigaponny.blogg.se
Postat av: Ronja

Läst enda från början :)

Svar: Åh va kul!!
Evelinn Åkerman

2014-07-18 @ 19:04:29 / http://busigaponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: