En rekommendation

2014-07-20 @ 10:52:00 / Vardag
Idag ska jag göra något som inte händer allt för ofta, får väldigt ofta förfrågningar om olika länkbyten och att jag ska tipsa hit och dit om bloggar men jag känner att man måste "förtjäna" det om ni förstår. Typ om någon fotar mig på en tävling så ger jag självklart ut länkar och om det finns någon jag verkligen vill uppmärksamma. Det är ju faktiskt så att det här är min blogg och det handlar om många unika besökare varje dag så jag ger inte ut länkar hejvilt men i detta fall så är det faktiskt en tjej jag vill uppmärksamma och hon var den enda som kommenterade när jag frågade om det fanns någon som hängt med bloggen sen tidernas begynnelse alltså sen starten i november 2009 och det är något jag verkligen vill tacka henne för och det passar väl bra med en länk till hennes fina blogg, eller hur?
 
Så jag vill varmt tipsa er om att kolla in Ronjas blogg där hon skriver om livet med sina tre urgulliga och busiga ponnysar blandat med mysiga bilder och intressant text. 

Så tack Ronja till dig som hängt med mig från början, jag skulle gärna vilja ge dig något i gengäld om det fanns något jag kan göra för dig? Låt mig veta!
och till alla er andra, ibland lönar det sig att bara skicka iväg en liten kommentar ;)

 
 


Postat av: Ronja

Åh va fint skrivet :') <3.

Svar: <3
Evelinn Åkerman

2014-07-20 @ 14:34:22 / http://busigaponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: