Fredag

2014-07-18 @ 16:25:06 / Vardag
Påväg hem från första stallet - nyhammar, idag red jag bara två unghästar var av en jag aldrig ridit förut en rodeo 4åring men med mig på var han faktiskt helt lugn! Red också en av tävlingshästarna hon va jätte fin idag.


Nu ska jag skynda mig hem och trycka i mig en taco sen ut och rida min favorit rb! Vet ni vad jag märkte? Att jag räknat fel och när jag gjorde planeringen inför SM räknade jag en extra vecka, aaah shit! Måste lägga om planeringen helt nu tävlingen är ju redan nästa lördag!! 



Postat av: Alva

Åhh nej vad snopet! Men Rb är ju så fin nu ändå! =)

2014-07-18 @ 16:39:20
Postat av: Hanna

du Borde testa en produkt som gör att man går ner i vikt jätte lätt!
Är du intresserad skriv till mig på kik Hannaslycka :D

Svar: tycker du jag är fet eller?
Evelinn Åkerman

2014-07-18 @ 17:43:22 / http://fitnessinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: