Inget alternativ för oss

2014-07-18 @ 10:45:00 / Vardag
Du har inte funderat på att ha honom kvar och låta någon annan duktig träna och tävla honom? Jag skulle aldrig klara att sälja Juppi hellre någon annan tävlar honom.. Fast nu e jag ju lyckligt lottad och får ett sista år så det ska bli skoj sen får han ev tävla med nån annan.. Tänkte bara hur du ställer dig till det om du tänkt på o göra så och varför inte i så fall? :)

Svar: Bra fråga, det har jag såklart också övervägt men det är inget jag vill. Ska jag gå upp på storhäst kan pengarna från Rb behövas för att hitta någon någelunda. Dessutom har jag väldigt svårt att få förtroende för någon och låta dom tävla min häst, få ta cred för det jag gjort. Näe asså det skulle inte kännas bra, dessutom känner jag ingen som är yngre än mig och "duktig nog", man vill ju inte ta vem som helst utan meriter ska ju finnas, Rb är ju inte den lättaste heller så nej det är inget alternativ. 
 
Vi får se lite hur vi gör med försäljning, vill ju sälja honom när jag känner att vi är klara med varandra. Om det bara tar två år så slutar vi där, men det är toppen för oss med 3 extra år då jag känner att jag inte behöver stressa med att gå upp i klasserna längre. Men jag vill nog ändå debutera LA P:1 iår, det tror jag vi klarar!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: