Kommande tävlingar

2014-07-09 @ 09:42:00 / Vardag
 
Här kan ni se mina kommande tävlingar, först Connemara SM i Norrköping LB:1 LA:1, därefter DM i Kumla LA:1 LA:4 sen en tävling i Mariestad helgen efter LB:1 och LA:1 där funderar jag dock på att byta till LA:1 och LA P:1 bara för att det gått så bra med träningen och jag är riktigt trött på LB:1, ser ingen vits med att ligga kvar och skava på den nivån är inte intresserad av att plocka placeringar i LB utan jag vill uppåt! Vi får se efter SM hur han känns så kanske jag byter och debuterar P:1.
 
Ska ni på någon av tävlingarna?


Postat av: Amanda Ydrebrant

Ska försöka komma till Norrköping och fota då! :D

Svar: ja gör det!! :D
Evelinn Åkerman

2014-07-09 @ 12:26:31 / http://ydrebranth.blogg.se
Postat av: Julia

Funderar på att åka till mariestad och rida LC:1 och/eller LB:1 faktiskt då jag börjar bli lite sugen på att tävla dressyr igen ;)

2014-07-10 @ 14:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: