Nöjda kunder

2014-07-29 @ 15:59:00 / Vardag
"Här har vi Evelinn Åkerman, hon tävlar LA  med vinst, kör ett dressyrpass på min häst Pelle. Han jobbar på bra men den fantastiska ryttarinnan får vilken häst som helst att dansa under henne, är så glad att ha min häst inhyrd i Stall Marieborg då hon både ger lektioner och rider gärna ett pass och tränar andras hästar."
 
Det är så kul med nöjda kunder och elever! Bara den senaste månaden har jag skaffat mig tre nya elever som vill testa på mig och komma åter. Känns som en himla bra start, förra sommaren hade jag bara 2 elever nu har jag verkligen utvecklat det och vi har även mycket spekulanter på stallet sen har jag hästar utanför det i träning, känns jätte bra just nu! Drömmen vore ju att få ett kanonerbjudande och få gå upp på storhäst vid sidan av ponny, en riktigt läromästare som man kan ta några fina meriter med. Men vem vet, det kanske kommer en vacker dag?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: