Nu tar jag kväll

2014-07-16 @ 21:42:00 / Vardag
Hej på er, nu rundar jag av och ska bara hoppa in i duschen innan jag tar kväll.

Dagen har gått i ett och den har verkligen varit bra! Vaknade upp hos pojkvännen och satte mig i solstolen med frukost. Sen fick jag skjuts hem till mig för att sitta upp och jogga Rb, har ju redan berättat om passet och ni fick se film. Är väldigt nöjd. Därefter en kort lunch och lite blogga sen kom Julia och det var dags för lektion, dom var så duktiga och hennes ponny är verkligen jätte lovande och jag hoppas jag får henne att träna och tävla lite mer dressyr ;) Jag är iallafall mycket nöjd med dom och hoppas de är nöjda med mig! Sen tog vi en fika ihop. Jag avslutade med att rida Pelle i paddocken, en häst som står i stallet, blev ett kortare dressyrpass och han kändes fin. Har fått erbjudandet att träna och utbilda honom lite mot ersättning och det tacka jag ja till såklart, som jag har sagt förut - rid på allt ni kommer åt, det är så man utvecklas som ryttare!

Happ imorgon blir det upp med tuppen och träna Rb på morgonen, klockan 9 kommer min elev så ska jag hålla en lektion sen snabbt svida om och åka och jobba, då står unghästarna på schemat, kul! Sen hem och så är jag häst och husvakt hemma hos mig, hoppas få lite sällskap på kvällen då jag inte gillar att vara själv. Men såna här dagar gillar jag med nånting som händer hela tiden!
 
 


Postat av: Julia

Vi är supernöjda och gud vad roligt att du tror på oss! ♥

2014-07-17 @ 12:00:33
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt bild :)

Svar: Tack snälla du!
Evelinn Åkerman

2014-07-17 @ 15:18:51 / http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: