Ny månad nya tag

2014-07-01 @ 10:50:00 / Vardag
Ja nu går vi in i Juli månad känns bra och jag är redo att ta nya tag. Målen för denna månad ser lite annorlunda ut mot tidigare.
 
  • Komma ur svackan och komma tillbaka upp på fötter igen, ännu starkare och bättre. Måste vara mer tydlig med vem som bestämmer eftersom rb sätter mig på prov varenda pass och jag får inte lämna något åt slumpen.
  • Befästa LA:4 
  • Ha KUL på connemara Sm och göra vårat bästa!
 
Just nu vill jag bara komma förbi denna testperiod och det kan vi inte göra utan att traggla vidare, vid sidan av det måste vi börja befästa LA:4 som känns rätt långt borta nu när jag knappt kan få honom att ens gå framåt utan att sparka bakut..
 
En tävling den här månaden och det kan vara årets viktigaste, årets höjdpunkt som jag sett fram emot i flera år men inte kunna åkt på då vi inte varit redo för den nivån. Nu är vi redo och jag måste släppa all press och komma ihåg att ha kul! Ett mål där vore att få ta medaljplats.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: