Rida lektion?

2014-07-15 @ 19:52:00 / Vardag
Ser att du har lite lektioner i veckan! Kan man träna för dig? Berätta gärna lite kring det :)

Svar: Hej! Ja det stämmer, denna veckan har jag två tjejer som ska rida för mig. Ingen av dom har gjort det innan så det känns spännande och kul att de vill testa på mig med. Ja man får gärna rida för mig, jag är ju inte utbildad men har en hel del erfarenhet från mina 11 år som ryttare, utbildning av många olika hästar, allt jobbande i stallar och beridaryrket. Så jag är en mycket billigare variant till andra tränare och kan hjälpa yngre eller mindre erfarna inom dressyren. Jag håller lektioner för jag tycker det är kul, något jag skulle kunna tänka mig att utveckla och göra vid sidan av som äldre. 
 
Vill man träna för mig kan man skicka iväg ett mejl eller ett pm på facebook men då får ni komma hem till mig då jag inte har körkort eller möjlighet att åka runt. Välkomna att höra av er!
 
 


Postat av: Amanda

Synd att du bor lite långt bort, annars hade jag kommit direkt! Behöver nämligen utbilda mig och min ponny mer i dressyren :))
Du är så duktig och skulle verkligen kunna tänka mig att ha dig som ridlärare! Kram

Svar: Åh ja vad synd :/ hade jätte gärna hjälpt dig!Tack sötis, kram på dig <3
Evelinn Åkerman

2014-07-16 @ 14:23:04 / http://ydrebranth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: