Tdb

2014-07-17 @ 16:05:00 / Vardag
Läste ett inlägg på Dressyrmupparna angående profilbilder på tdb och tänkte spinna vidare lite och komma med mina egna tankar.
 
Jag tycker också det är "viktigt" att man har en profilbild på tävlingsdatabasen. Jag tycker själv att det är väldigt kul att kolla hur konkurrenterna ser ut, ser jag nån som sticker ut väldigt mycket i färgen så känner jag också igen den på tävling och det är kul. Själv har jag en profilbild på Rb med vinnarrosett, för att skrämma bort mina motståndare ;) haha skämt åsido, men det visar väl att man är bra? eller hur? ;)
 
 
Något jag också gör varje gång jag kollar hästarna är att kolla deras resultat. Ta inte det här fel nu men jag kollar alltid igenom alla och ser om de är "bättre" eller "sämre" än mig, resultatmässigt vilken nivå och vilken procent de ligger på och där efter chansar jag på vilken plats jag själv kommer på och det brukar faktiskt stämma oftast. Låter väl lite dumt men jag tycker det är jätte kul att se över mina motståndare.
 
Våra resultat de senaste året har varit väldigt bra! bara ett resultat som varit lite sämre.
 


Postat av: Hanna

Haha jag gör precis likadant! ;) känns på något sätt bättre ifall man vet hur bra de andra är innan tävlingen :)

Svar: jaa då vet man på ett ungefär vilka förhoppningar man kan ha!
Evelinn Åkerman

2014-07-17 @ 18:08:37 / http://nattstad.se/hannaellenlarsson
Postat av: Wilma

Hihi jag brukar också alltid gå in och kolla på motståndarnas resultat! ;)

Svar: haha då är jag inte själv;) det är kul att veta lite vart man ligger
Evelinn Åkerman

2014-07-17 @ 18:18:37 / http://wilmafur.se
Postat av: Nathalie Busk

Gör precis samma sak. Blir så irriterad om det är något ekipage med bra resultat men så finns det ingen profilbild haha!

Svar: Haha!
Evelinn Åkerman

2014-07-17 @ 23:11:51 / http://dressyrhastar.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: