8 år!

2014-06-23 @ 10:07:00 / Vardag
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Rhett Butlers åttonde födelsedag!
 
Kan inte förstå att min häst blivit så gammal, ÅTTA ÅR?! det låter skitgammalt i mina öron haha, nu går det bara utför ;) kan inte kalla han "min unghäst" längre utan nu är han faktiskt en vuxen häst. Men i mina ögon är han fortfarande en liten bebis.
 
Tänk om RB visste att han ändå är så pass "känd" att han faktiskt är en offentlig häst, tänk om han visste att jag har en hel blogg som fokuserar runt honom, att en gullig läsare har skapat en fanclub åt honom på instagram? att flera tusen männsikor läser om hans och min vardag, träning och tävlingar och vill ständigt läsa mer. Att så många hejjar på oss, stöttar oss och tycker vi är duktiga. Tänk om han fick läsa alla kommentarer jag får dagligen om hur fin han är, attans va stöddig han skulle va då! ;)

 
Önska RB grattis på födelsedagen nu!


Postat av: Anonym

ÅÅÅH grattis finaste ❤️❤️

2014-06-23 @ 10:28:52
Postat av: Julia

Grattis finaste rb!!!

Svar: hihi han tackar! tror jag ;)
Evelinn Åkerman

2014-06-23 @ 11:06:11 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Alva

Grattis, grattis! =) Är det glädjetårar på första bilden? =)

Svar: Hihi ja det är glädjetårar!
Evelinn Åkerman

2014-06-23 @ 14:07:41
Postat av: Anna

Men banans vilken snygg häst du har! Jättefin verkligen! Min fyllde också 8 precis, I know the feeling,inga små snuttisar längre! ;)

Svar: åh tack!! kram
Evelinn Åkerman

2014-06-23 @ 18:53:33 / http://Riderlife.horseworld.se
Postat av: Erika

Ett riktigt stort grattis till den där finfina killen!😍🐴❤️

Svar: Han hälsar och tackar;)
Evelinn Åkerman

2014-06-23 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: