Effektivitet

2014-06-03 @ 15:33:07 / Vardag
Idag började jag skolan egentligen halv ett och sluta ett men har tagit tag i övriga restuppgifter och det känns himla skönt att ta tag i det en sån här dag. För jag känner mig själv att om jag skjuter upp det och säger till mig själv "jag gör det hemma" så blir det aldrig av. Jag har precis skickat in min sista stooora uppgift i historia med deadline tisdag 23.59, samt gjort mitt sista matteprov i hela mitt liv kan knappt beskriva med ord hur skönt det känns! På toppen av det har jag även haft mina sista svenska och engelska lektioner och kan inte vara mer än nöjd över mina betyg. 

Imorgon har jag slutprov i service och bemötande vilket innebär plugg ikväll, det är ändå inte så svårt utan handlar mest om logiskt tänkande och lite vett & etikett. Får även reda på mitt betyg i matte som jag hoppas på det allra bästa. Där efter är jag ledig både torsdag och fredag och har flera dagar ledigt nästa vecka innan jobb och sommarlov. Ska bli så skönt! 

Hur är det för er, har ni mycket nu? 


Min flitighet innebär att jag kan spendera tid med hästarna idag, rb ska pysslas och borstas och så tänkte jag träna nightan lite. 

För stunden har jag väldig idétorka så ni får jätte gärna komma med idéer eller frågor som jag kan besvara! 

Rb njuter av sommarlov 


Postat av: Anonym

Jag ska påbörja en elitsatsning inom WE (dressyr, teknik och speed) med min sexåring till hösten och jag skulle jättegärna vilja ha dina tips och råd gällande dressyrmomentet. Min ponny är väldigt utbildad för sin ålder och gör de flesta rörelser utan problem, men jag skulle behöva tips på hur jag ska förfina dem ytterligare samt hur jag på bästa sätt tränar honom för att han ska orka arbeta i en högre form inne på tävlingsbanan. Han är väldigt lättlärd och trygg i sig själv, oavsett ifall det är hemma eller på nya platser han befinner sig, och SM som går i LA kommer inte vara något problem ifall vi bara får hjälp med "det lilla extra" liksom. Skulle verkligen uppskatta dina råd, med dina erfarenheter med både Acrobat och RB tror jag att du kan ge många bra sådana! :)

Svar: Hej! ett svar kommer upp imorgon runt kl 19 :) kram
Evelinn Åkerman

2014-06-03 @ 16:45:38
Postat av: Maja

Skönt att du snart är klar!!

Svar: Ja riktigt skönt att få undan det så man kan ha gott samvete på lovet hehe! hur går det för dig att hitta häst? :) kram
Evelinn Åkerman

2014-06-03 @ 19:16:17 / http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: