Hästsmycken

2014-06-10 @ 14:35:43 / Vardag
Åh jag som älskar överraskningar! 

Kom ihåg att ni också kan vinna ett personligt tagelarmband eller ett egendesignat pannband från Hästsmycken! gilla sidan på Facebook så hittar ni till tävlingen 


Postat av: Nathalie Busk

Tror mycket grundar sig i osäkerhet från de som skriver kommentarerna.

Jag är övertygad om att du och RB kommer prestera på nationell nivå också. Kanske inte i år, men nästa år - då jäklar!

Kran

Svar: Åh tack! hoppas verkligen det, jag känner stor press att komma upp i de klasserna då jag bara har iår och nästa år på mig men hoppas vi kan kvala till nationellt iallafall i höst så vi kan börja lite smått nästa år, vore så kul!
haha kran på dig med ;)
Evelinn Åkerman

2014-06-10 @ 16:09:33 / http://dressyrhastar.horseworld.se
Postat av: Nathalie Busk

KraM ska det ju förstås stå haha!

2014-06-10 @ 16:09:54 / http://dressyrhastar.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: