Kondisträning

2014-06-09 @ 19:51:00 / Vardag
Två veckors sommarbete har verkligen gjort Rb gott i ridningen men såklart har han lagt på sig lite grann.. Eller regält! Så nästa veckas projekt blir att träna bort gräsmagen. Blir kondispass på sandslingan och galoppsträckor på gärdet så är vi snart i form igen, kan va bra att ha lite att ta av om han ska bygga mer muskler.

bilder från ett annat tillfälle under kondisträning.
 
Visst ser det härligt ut?
 


Postat av: Jennifer

Ser helt underbart ut!! Skulle inte sitta kvar många sekunder på min om jag släppte lös henne på en äng sådär, hahaha. :D

Svar: Haha jag har lärt mig ;)
Evelinn Åkerman

2014-06-10 @ 15:32:42 / http://www.jenniferdressage.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: