Långhelg

2014-06-04 @ 13:40:00 / Vardag
Nu tar jag långhelg! Så skönt och känner att jag förtjänat det efter att ha gjort en stor uppgift samt ett stort prov. Ska vila ut nu några dagar och umgås med min pojkvän, bara koppla av från skolan och ladda batterierna till den sista veckan som består av redovisning av mitt företag i livsmedelskunskap som jag är sååå himla nöjd med och sanningen är att det är en ide jag själv skulle vilja utvecka om jag fick möjligheten i framtiden. Sen är jag ledig lite här och där för att sen ha avslutning på torsdag samt en kort dag på fredag för att laga lite mat till studenterna och se dom springa ut, drömma sig bort att om två år står jag där jag med och behöver aldrig gå i skolan igen. Om det går i den här farten som det gjort iår så känns det faktiskt inte så långt borta!
 
Skönt vare idag på gymmet, maxar varenda pass nu för att kunna klara mig över hela sommaren! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: