Magic Brush

2014-06-28 @ 11:15:08 / Utrustning
Jag ska tipsa om det jag inte skulle klara mig utan i stallet till vardags och det är helt klart Magic brush, små lätta borstar med "mjuka" piggar som kanske inte utför magi men de tar bort smuts, lera, fläckar allt riktigt bra! De är även bra för att borsta igång blodcirkulationen och även om hästen inte är smutstig så brukar jag använda dessa i cirkelrörelser för att mjuka upp musklerna innan ridning.
 
 
Finns att köpa här i 3 pack för 149:- men om ni uppger enewe i kassan så får ni 10% rabatt!


Postat av: Wilma

Vi skurar även vattenhinkarna med såna, de är hur bra som helst :D

Svar: Jasså! de ska jag testa :)
Evelinn Åkerman

2014-06-28 @ 14:42:18 / http://wilmamartinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: