Mycket besviken kund

2014-06-23 @ 21:47:00 / Utrustning
Minns ni att jag har beställt ett schabrak som Support företaget sponsrat mig med, med deras logga som jag ska bära ute på tävlingar. Valde omsorgsfullt ett företag som jag tycker alltid har gett bra service och bra produkter, har jätte fina sponsorschabrak från agria där ifrån och en bloggtröja som vi gjorde i falsterbo och de va jätte snälla och trevliga mot oss där. Så den 8 maj kontaktade jag Sjöhagen Wear och fick bra hjälp med hur jag skulle gå tillväga för att beställa från dom, vi fixade allting och den 15 maj bekräftade jag ordererkännandet. nu har det gått mer än en månad sen och jag har fortfarande inte fått det, förstår att det tar tid att brodera upp och vi låg säkert i kö men vi beställde i god tid så schabraket skulle hinna komma innan den 26 juli då SM är ifall ev. problem skulle uppstå.

Vi ringde till sjöhagen förra veckan och möttes av en väldigt arrogant och otrevlig typ som inte var ett dugg hjälpsam mot oss som kunder. Han sa först att det vita tyget var slut, sen att de inte fått in någon order och sen att han inte kunde lämna ut några uppgifter.  
Alltså va?  Så himla tråkigt och dålig stil, jag är mycket besviken och känner att jag aldrig med kommer beställa från Sjöhagen igen.
Och schabraket då? Ja Sjöhagen svarar inte på mina mejl och jag får ingen kontakt med dom längre, vem ska vi nu kontakta med väldigt kort varsel om att brodera upp ett schabrak? måste vara klart till den 26 Juli..
 
 
Vet ni något ställe som broderar och kan göra det snabbt? allt utom sjöhagen...


Postat av: Cissi

Prima4you

Svar: va? :)
Evelinn Åkerman

2014-06-23 @ 22:03:13
Postat av: Amanda

Det är en hemsida som gör profilkläder och de har schabrak

Svar: Jaha haha förstod inte det! Tack
Evelinn Åkerman

2014-06-23 @ 22:17:59
Postat av: Ellen

När vi skulle beställa västar med brodyr till vårt lag i elitserien så beställde vi först från Sjöhagen.. Men de strök på plasttryck istället för att brodera. Dessutom var de försenade, när vi ringde dem och frågade när de skulle vara klara sa de att de hade strykt på tryck.. Utan att fråga oss först. De skyllde på att västen var för tjock. Det var en väst från deras sortiment och när vi ringde och beställde brodyr sa de inget om plasttryck . Det slutade med att vi fick avslå köpet eftersom de ite levererade vad vi beställt. Sedan fick vi panikköpa västar från Cubus (vanliga västar..) och vi ringde till en egenföretagare som hade broderingsmaskin hemma. Hon var klar med västarna på 2 dagar. Mitt tips är att söka upp en egenföretagare!! De stora bolagen skiter i en.

2014-06-23 @ 22:33:32 / http://ellenfridsen.blogg.se
Postat av: Anette

sjöhagen är dryga tyvärr, jag har slutat beställa därifrån och dessutom kan dom ha knepiga passformar på sina saker.

2014-06-24 @ 11:39:05
Postat av: emelie

Vad tråkigt! Förstår att du är besviken :(

Svar: Ja mycket :(
Evelinn Åkerman

2014-06-24 @ 12:03:53 / http://emeliestarrin.blogg.se
Postat av: Chatarina

Vi beställde lagschabrak ifrån Equifashion. Väldigt fina vart de men leveranstiden var rätt lång, ca 6 veckor.

2014-06-24 @ 18:12:37
Postat av: sofia

stablestore.se gör brodyrer, de går fort (iallafall i butiken) och de har bra pris! Ring upp dem och kolla vad de kan göra, tror de kan ordna det mesta och de har väldigt bra service och trevlig personal :)

2014-06-24 @ 20:32:48 / http://sofiaharbstfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: