Nästa vecka

2014-06-08 @ 16:54:29 / Planering
Insåg idag att imorgon är två veckors vilan över för Rb och det är dags för igångsättning! Så kul har verkligen saknat att rida honom, han är ju trots allt min favorit, det blir lätt så när man utbildat en häst helt själv för då gör man precis som man vill ha den och vi är som gjorda för varandra!

Vi kommer börja skritta igång, vill inte börja träna i vanlig takt i början utan vi kör en mjukstart. Tänkte skriva veckoplanen så ni får se hur vi kommer igång.
 
Måndag: Skritta 30 min
Tisdag: Skritta 40 min
Onsdag: Skritta 40 min
Torsdag: Linlöpas i alla gångarter
Fredag: Vila / Jag jobbar på studenten
Lördag: Uteritt / Jobba på bröllop
Söndag: Joggas över bommar
 
Snart är  vi back on track igen! 
 


Postat av: Anna

Haha så fränt :P Istället för jobba på student så tar jag student på fredag men ska också jobba på bröllop på lördag :P

Svar: Haha jaha! Ska du jobba bakis då eller? :o
Evelinn Åkerman

2014-06-10 @ 20:07:31 / http://stallnorm.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha bleu typ nästan så men som tur var blir jag inte bakis bara trött dagen efter :P Men gick bra och så samma kväll/natt tog jag bilen fullpackad och körde 40 mil och flytta ner till min karl och som nu är sambo =)

2014-06-19 @ 10:34:22 / http://stallnorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: