Recension

2014-06-18 @ 15:19:00 / Utrustning
Tänkte tipsa om en "bra att ha sak" som jag alltid numera har med  mig ut på tävlingar i framridningsväskan. Det är läder våtservetter från Riders Care som fungerar bra och är smidiga att använda, lätt att dra ut med samma princip som vanliga våtservetter och bara att  torka av. Det gör vi precis innan start efter framridning så stövlarna, tränset och sadeln glänser fint när man går in på banan något som för mig är viktigt att hela ekipaget ser vårdat och snyggt ut, höjer  hela helhetsintrycket för domaren. hett tips!  
 
 Finns blandannat här för bara 50kr!
 
 


Postat av: Anonym

Vann ett sådant paket på en tävling. Nu är jag fast.. Haha. De är superbra! :)

Svar: Haha jaa jag vann också mitt på en tävling!! :D
Evelinn Åkerman

2014-06-18 @ 15:48:32 / http://ellenfridsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: