Sämre uppdatering

2014-06-26 @ 08:47:00 / Vardag
Godmorgon på er! Har tråkiga nyheter då jag måste meddela att min mobil tappades i stallgolvet igår och numera fungerar inte skärmen längre.. Blir gaaalen! 3e gången jag bytt skärm under 6 månader. Ny telefon? Ja tack. Så nu kan jag inte mobilblogga eller lägga upp filmer på videofyme, ååh jag som var igång så bra och hoppades kunna visa er film från träningen..  Vi får väl se om/när vi åker in och lagar den eller hur det blir. Så nu vet ni varför jag inte svarar på sms/snapchat/twitter/instagram.
 
 
Förresten så fyller min pojkvän 20 om precis 1 vecka och jag har inte en aning vad jag ska köpa till honom.. Hjääälp!
 
 
Nu: Ridning



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: