Sommarens planer

2014-06-02 @ 15:04:00 / Planering
Vi har en utbildningsponny på ingång, ägaren var här och titta idag och bestämde sig direkt! Det är ett fyra årigt Welshsto som är grundriden. Det blir som mitt sommarjobb och det är så kul att folk väljer oss. Vi har väldigt bra möjligheter här hemma med nybyggt stall, paddock på gården och kan lätt med transport ta oss omkring. 
 
sommarens planer ser ut som så att lagom till sommarlovet börjar sätter jag igång rb samt har denna fyra åriga ponny på utbildning, sen har vi även en till som vi väntar på besked från. Vill även komma igång med mammas storhäst och träna henne kontinuerligt. 
Jag får alltså tacka nej till ett sommarjobb jag fick i Skåne som unghästutbildare då jag hellre är hemma på hemmaplan och kan utföra samma arbete i mitt egna stall! 
 
Känns som den här sommaren kommer bli så kul!  Hoppas ni är med oss




Postat av: Stina

Vad roligt, säg till om du vill ha ridsällskap någon dag:)

Svar: ja absolut! mycket gärna :D
Evelinn Åkerman

Postat av: Lisa Lignell - THELI

Vad roligt! :D

Svar: Jaa det ska bli jätte spännande!
Evelinn Åkerman

2014-06-02 @ 15:45:26 / http://theli.webblogg.se
Postat av: Sofia

gud va kul för dig! :D

Svar: Ja! Ska bli himla kul :D
Evelinn Åkerman

2014-06-02 @ 17:09:17 / http://sofiaharbstfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: