Sponsorschabrak

2014-06-06 @ 10:57:00 / Vardag
Nu känns det som att jag har väntat för länge på mitt nya tävlingschabrak sponsrat av Support företaget, beställde det för lite mer än en månad sen och jag har längtat efter det sen dag 1, kommer bli så snyggt ihop med mitt pannband från hästsmycken! Nä ska skicka iväg ett mejl till sjöhagen och fråga vart det tagit vägen.

På söndag öppnar SM för anmälningar ska se till att va snabb så jag får en garanterad plats, man kan inte vara nog säker, har laddat upp inför denna tävling så länge nu så det vore synd att missa den. Frågan är bara om vi ska starta en klass eller två? Sm går ju i LA:1 och vad jag har fått erfara så är han alltid bäst i första klassen så att då rida en förklass i LB känns sådär. Ska fundera vidare på det!
 
 
Någon av er som ska till Connemara SM sista helgen i juli? 


Postat av: Sofia

Ska du rida dressyren, se till att anmäla nu då redan 50 av 60 anmälningar är gjorda!

Svar: Gud tack för din kommentar! Även fast jag skrivit på bloggen så hade jag heeeelt glömt bort det igår:o läste din kommentar kl 4 imorse och fick Kasa mig upp och anmäla, haha, tack!!
Evelinn Åkerman

2014-06-09 @ 00:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: