Torsdag

2014-06-05 @ 11:57:00 / Vardag
Godmorgon, haft en skön och välförtjänt sovmorgon idag och känslan att bara kunna ligga kvar i sängen, slösurfa lite, inte ha något att stressa upp till och bara koppla av har jag verkligen längtat efter! Men nu är det dags att kicka igång dagen med att rida Nightan hade jag tänkt sen pyssla lite med min favoritponny, inte så mycket mer planerat idag utan jag laddar mest batterierna till att komma igång ordentligt med två ponnys och bara satsa gärnet. 
 
 


Postat av: Maja

Totte blev lite stickelhårig nu de senaste åren. Inget man såg jätte tydligt om man inte stod bredvid honom dock. Han mamma var skimmel. :)

Svar: Nu vet jag inte hur gammal totte är men man får inte blanda ihop det med ålderstecken som gråa hårstrån de är en helt annan sak :)
Evelinn Åkerman

2014-06-05 @ 14:41:29 / http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: