Årets första

2014-03-13 @ 20:29:16 / Vardag
Äntligen kommit in efter en heldag i stallet, har varit där sen 11 på morgonen och nu är klockan 8. Men fan så skönt det är att bara koppla bort allting. Sen har jag ju sprungit lite ut och in och ätit mat och så men det är ju en annan femma, men sen när jag tänker, vad har jag gjort egentligen dessa timmar? så kommer jag inte på så mycket. Men det är himla skönt att bara va där och pyssla och slösa bort en hel dag! Gillar att vara i stallet extra mycket nu, vi är ett härligt gäng, gillar alla våra hyresgäster och deras hästar och de är en jätte trevlig stämning! Sen är ju vädret kanon så de är ännu roligare att vara där. 
 
Idag gick inte ridpasset som jag hade tänkt mig, tyvärr, det gick åt skogen fakiskt.. inte så kul. men det är bara att bita ihop... han var inte med mig för 5 öre och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det här?  hoppas på bra tips på charles träningen annars är jag osäker på hur tävlingen kommer gå..
 
Rb uppskattade iallafall att komma ut i hagen idag för första gången utan täcke!! han rullade sig nöjt och gnodde in sig skiten riktigt ordentligt, låg och stöna nästan så mycket gilla han det haha. hade lite att borsta på kvällen sen när vi tog in han.
Här får ni se lite härliga bilder.
 


Postat av: Anonym

super fina bilder! jag älskar din blogg <3<3

2014-03-13 @ 20:52:29
Postat av: Anonym

super fina bilder! jag älskar din blogg <3<3

2014-03-13 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: