Godmorgon!

2014-03-26 @ 08:00:00 / Vardag
Hej på er, idag är det onsdag och jag har bara två dagar kvar till helg! Idag är det en dag i träningens tecken. Kommer va död imorgon då alla mina pass tycks hamna på en och samma dag. 
 
Först ett gympass, sen ett till styrkepass, sen ett spinningpass, sen måste jag på nåt sätt hinna till tandläkaren sen lunch. En lektion sen slutar jag 12.50 då ska jag hem och rida Rb ett dressyrpass innan jag ska PW 3 km till vretstorp och köra ett Aerobics & Core pass! Träningsvärk delux.
Men jag gillar det! Ska även försöka äta något proteinrikt och köpa med lite kvarg så jag orkar med allt!
 
Har rätt mycket inplanerat nu så måste hjälpa mig själv att komma ihåg, ta det vecka för vecka!
får inte glömma tandläkaren imorgon.. och alla andra femtioelva grejer
Torsdag: Lämna in krönikan (skoluppgift) sälja väskan kl 10. kurrator kl 12.15!! fika med alice kl 15.40
Fredag: är jag faktiskt ledig från skolan, men ska rida ut med Stina, ta bussen till micke och fira våran 16 månaders dag! äntligen en lugn kväll och morgon, på lördagen ska jag bara träna Rb.
Söndag: Åka till Askersund och hjälpa Josefin på tävling, träna Rb, 
 
hoppas ni får en fin dag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: