Invigningen

2014-03-25 @ 16:40:00 / Vardag
Den 5 april slår dörrarna upp till nya hästaffären här i örebro! Som vi har väntat och föjlt dag för dag i uppstarten men nu är dagen snart här!
 
Gilla Möllero ridsport på facebook för att ta del av mer nyheter!
jag hoppas ni kommer få höra mer om affären och utrustningen av mig.
 
I affären kommer det säljas märken som Dyon, Glen Gordon, Prestige, Veredus, Equiline, Acavallo, Roeckl, Back2Back, Sprenger, Petrie, HorseGuard, WeatherBeeta, Rider by Horse, Uvex och mina favoriter Mias Rs och Schokemöhle. Man kan även låna hem och köpa begangnade sadlar samt lämna in hel märkesutrustning och få pengar direkt i handen, hur bra är inte det!? 
På invigningen erbjuds specialerbjudanden som ni inte vill missa, jag ska själv försöka hitta en ny sadegjord som jag verkligen behöver sen kanske något som jag vill ha!
 
Mig kommer ni antagligen träffa på invigningen! jag ska ju tävla på söndagen men ska verkligen försöka hinna dit dels för att kolla in lite nya prylar och förhoppnings få hälsa på min gamla ponny Anells Acrobat som bor där på gården. 
Kommer jag träffa nån av er där?


Postat av: Amanda Hellman

Ååå vad bra!! Vart ligger Affären? :D <3

Svar: jag bjuder in dig! det är där acrobat står :D<3
Evelinn Åkerman

2014-03-25 @ 21:27:17 / http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: