lördag

2014-03-08 @ 11:27:47 / Vardag
Godmorgon allihopa! idag är det den 8 mars alltså två dagar kvar till min födelsedag, wiho, fyller alltså 17 år på måndag och idag kommer släkten för att fira mig. Min bror är redan här han kom imorse, snart kommer också micke och sen resten av gänget. Det är jag som har beställt tacos, min favvomat som ska bjudas på, sen blir det tårta och presentöppning. Det ser jag mest fram emot hehe..
 
inatt kom jag hem klockan halv 2 efter att ha varit på fest med mina fina vänner, hade en jätte bra kväll mitt ute i ingenstans i skogen, lärde känna några nya och träffade även gamla vänner som alltid är kul. Ska kanske på fest ikväll igen om man orkar med det.
karro, jag och felicia
 
i skolan igår så hade vi restaurangen öppen och vi hade pastabuffé som vi själva fick smaka på, super gott! kom hem 4 och då red jag och karro ut innan vi drog ut på äventyr.
 
Imorse kom jag faktiskt upp halv nio och fixade stallet, red ut barbacka på rb i solskenet, jätte mysigt! avslutade med lite lösgörande jobb i skritt på banan, det är också väl behövligt. han har börjat slarva i halterna och håller på och fjanta sig så jag gjorde typ 30 halter gång på gång och så fick han verkligen stå still länge så han lär sig och ställer upp sig rakt så han skötte sig bra. Han kändes jätte mjuk och fin men som sagt mycket basic idag. Imorgon tar vi ett hårdare pass för både han och mig så får han vila på min födelsedag 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: