Mål för Mars

2014-03-01 @ 10:56:00 / Vardag
Såhär ser målen för Mars månad ut:

  • Fokus på att rida programdelar. Men inte bara delar utan att sätta ihop allting och träna mer program. Just nu bara LC LB då de är en tävling den här månaden som vi ska rida de klasserna, lite mjukstart i början. Men att bli mer noggrann, att jag verkligen gör varje del ordentligt från början  och inget slarv med vägar!
  • inför tävlingen: Rida som jag gör på träning. precis likadant. stäng ute allt annat!
 
  • Förbättra min sits på alla plan! be tränare, mamma, alla runt omkring mig att vara mer hård mot mig, för den ska bli bättre. Även lägga ihop en plan på vad jag måste träna mig i och träna det på gymmet.
  • Träna regelbundet dressyr och göra en plan nu vecka för vecka!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: