Spinner vidare i frågan..

2014-03-18 @ 16:24:00 /
 
Jag tänker fördjupa mig lite i de här nya förslaget efter att jag läste en anonym kommentar på en blogg.  Tror inte ni att om det här går igenom, att grupp två så småning om kommer tas bort från dom större tävlingarna och sen tillslut försvinna helt och att det då innebär att åldern för ponny sänks till 16 år iallafall som det är internationellt. Jag tror minsann Svrf har en baktanke med hela den här grejen..
 men samtidigt tror jag inte att jag blir drabbad. Jag blir 18 nästa år, det året det här ev. kommer börja gälla. Jag tror dom kanske kör på det ett par år och sen tar bort det helt och då är jag redan över 20. Det är min teori.
 
Vad tror ni?
 


Postat av: Julia Andersson

Ja man ser ju vart du fått idén från i varje fall ;)

Men jag håller med dig, men jag hoppas verkligen att den är kvar i varje fall 2 år för jag vill inte förlora några år eftersom jag är 16 nu. Men än så länge är det ju bara ett förslag. Hoppas nästan på att den inte går igenom xd men hoppas för din skull!

Svar: jag hitta den kommentaren på Olivia Gustavssons blogg :) eller va menar du?
Evelinn Åkerman

2014-03-21 @ 06:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: