Tack!

2014-03-18 @ 10:18:43 / Vardag
Tack för alla era fina kommentarer igår på inlägget med Bella, ska svara på dom när jag får tid! Hade visste besöksrekord igår så ni gilla visst att se bilder på henne, kul! Hoppas ni får det nån mer gång. 

Såhär skrev josse på sin blogg om ridpasset, läs den finstilta texten i slutet av inlägget ;) (:O!!!)

Idag vakna jag hos Micke och tog sen bussen till skolan där jag sitter nu och försöker panikplugga inför ett prov jag har.. Ångrar mig lika mycket varje gång att jag alltid skjuter upp det till sista dagen! 
Längtar tills jag kommer hem och får rida ut på min ponny! Idag ska vi bara busa och ha kul tillsammans, det är viltigt också. 

Jag är väldigt sugen på att skaffa en till häst, inte köpa men kanske låna för att ha och träna, tävla eller bara utbilda! Känner att jag har tid och ork med det, just nu känns det för lite med bara rb. Vore kul att få hem en till gärna en läromästare att utvecklas med, men drömmen vore ju att få hem Molliere, saknar honom så, storlek spelar ingen roll så om ni vet nån som vill ha hjälp så kan ni väl tipsa om mig! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: