tre små

2014-03-06 @ 17:39:00 / Stall Marieborg
Några av er tyckte ju våra nya getter va så himla söta, så idag tog jag med mig kameran ut för att fota lite hästar i hagen men det slutade med att jag fotade getterna och hästarna hanns inte med. Så visar er några bilder på dom.
 
Jag är inget större fan av dom, kan erkänna att dom är söta men jag tycker inte dom hör hemma här på gården om man säger så, det tycker inte rb heller han är livrädd för dom. Men vi räddade dom som sagt från slakt och det känns bra i hjärtat, hoppas bara det inte blir fler..
 
 


Postat av: Tuva

Men gud så söta :')

Svar: haha jaa :D
Evelinn Åkerman

2014-03-09 @ 20:14:50 / http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: