underbar vårdag

2014-03-28 @ 13:13:28 / Vardag
Hej på er! hoppas ni har en bra dag i vårsolen. Jag har haft en jätte bra morgon på hästryggen, red ut tillsammans med mina grannar idag och min mamma, jätte mysigt och jag tror rb uppskattade det att få komma ut lite. Longerade honom på banan därefter i låg form och så fick han kliva över några bommar. 
 
Imorgon ska vi träna dressyr, red igår också då va han helt som en bomb som skulle explodera vilken sekund som helst.. Vi red igenom lite LA rörelser och "bombkänslan" var ganska positivt vid travökningarna, dom va super bra igår! Ska jobba vidare fler rörelser imorgon, nu måste vi börja befästa ryggningarna också dom är inte alls bra haha har helt enkelt glömt bort att träna på dom på ett tag.
 
Nu ska jag snart ta bussen till Hallsberg och träffa min kille, vi firar 16 månader idag och ska ta en tur till marieberg för lite mys. Imorgon är vi ensamma hemma hos mig och då ska jag göra tacos och så tänkte vi basta. på söndag släpar jag med han på hopptävling hihi! ser väldigt mycket fram emot denna helg.
 
Jag har tråkiga nyheter. Min iphone har lagt av helt, tappade den i golvet igår som jag gjort femtioelva gånger men den här gången så dog den totalt. har fått blackscreen som det kallas, det innebär att mobilen funkar som den ska men inte kärmen. typ om jag stänger/sätter på ljudet så vibrerar det och om jag låser så låter det ni förstår? den fungerar men skärmen är helt svart.. har försökt med allt men den är död. Så kan inte uppdatera något då jag nästan vardagligen gör det via mobilen utan ni får vänta tills jag sitter vid en dator tyvärr. Som ni förstår kommer detta drabba bloggen och ni får räkna med lite färre uppdatering..
 
såhär såg den ut sist jag tappa den (dock funkade skärmen).. men denna gång vart de bara en spricka över hela
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: