utvärdering Mars

2014-03-31 @ 18:49:45 / Planering
Såhär såg målen för mars månad ut:
  • Fokus på att rida programdelar. Men inte bara delar utan att sätta ihop allting och träna mer program. Just nu bara LC LB då de är en tävling den här månaden som vi ska rida de klasserna, lite mjukstart i början. Men att bli mer noggrann, att jag verkligen gör varje del ordentligt från början  och inget slarv med vägar!√
Det har jag verkligen blivit bättre på! red program senast i lördags och det hoppas jag syns när jag kommer ut på tävling att jag faktiskt tränat på hela program något jag tidigare slarvat med!
  • inför tävlingen: Rida som jag gör på träning. precis likadant. stäng ute allt annat!√
Ja i Mariestad gjorde jag ju det och det märktes ju på resultatet, kan erkänna att till första klassen var det lite mer mesigt än till andra men det va tur att jag kom på mig själv och gjorde ännu bättre.
  • Förbättra min sits på alla plan! be tränare, mamma, alla runt omkring mig att vara mer hård mot mig, för den ska bli bättre. Även lägga ihop en plan på vad jag måste träna mig i och träna det på gymmet.√
Den tycker jag blivit bättre, har inte fokuserat jätte mycket på det men jag har tänkt på det och försökt. mamma har hjälpt mig lite dom senaste gångerna. Dock har jag hittat en ny svaghet, kan skriva om det vid ett annat tillfälle och hur jag ska jobba med den. 
Just nu tränar jag mycket utan stigbyglar vilket jag tycker är super nyttigt!
  • Träna regelbundet dressyr och göra en plan nu vecka för vecka!√
Det kan ju ni intyga att jag visat min plan och jag har faktiskt följt den till punkt och pricka! känns jätte skönt att ha en bra plan att gå efter, alltid veta vad man ska göra när man hoppar upp så inget glöms.
 
jätte nöjd med mars månad! nu är det snart april och jag har 2 tävlingar inbokade. Målen för april dyker upp inom kort!
 


Postat av: Silke

låter bra! fin blogg :)

Svar: tack!
Evelinn Åkerman

2014-03-31 @ 19:13:16 / http://silkez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: