Världens finaste häst

2014-03-31 @ 19:43:19 / Vardag
kom och tänka på hur tacksam jag är som har en sån fin häst, han är helt fantastisk. Att vi ska tävla våran första LA i helgen, inget mot dom klasser vi vill tävla men en äntligen en skjuts i rätt riktning. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, lite positivt men mest negativt, jag är så glad att jag inte gett upp för titta hur bra det går nu och hur mycket jag lärt mig på vägen!
 

Kan inte fatta att det här är samma häst som den för några år sen som knappt gick att svänga, sprang in i galoppen och mestadels gick på två ben, och nu ska vi snart tävla LA! det är en enorm framgång för våran del men kanske inte för så många andra, men innan ni dömer oss så borde ni känna till vår historia. Jag är så tacksam att allt är historia nu och framtiden ligger vid våra fötter!
 
2014 ska bli vårat år!
 


Postat av: Natalie

Riktigt fin ponny! :)

Svar: Tack så jätte mycket!
Evelinn Åkerman

2014-04-01 @ 17:08:07 / http://nattstad.se/claraochnatalie
Postat av: L a m i a s . s e

Kul att det går framåt, kommer säkert gå jättebra i helgen :)

Svar: Ja tack! det gjorde det :D
Evelinn Åkerman

2014-04-01 @ 19:07:39 / http://lamias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: