Veckoplanen

2014-03-17 @ 10:11:00 / Planering
Godmorgon! idag är jag ledig från skolan, känns som att jag säger det rätt ofta haha men idag är det studiedag, skönt. Har ni några önsemål på inlägg så kom gärna med dom så kan jag fixa det med!
 
här kommer veckoplanen, så nu kan ni följa mig dag för dag inför tävling!
 
Måndag: Vila
Tisdag: Uteritt
Onsadag: Dressyr
Torsdag: Träna dressyr, programträning
Fredag: Uteritt
Lördag: Lätt jogg, mycket lösgörande bara kolla av så allt känns bra
Söndag: Tävling i Mariestad, LC:1 LB:1
 

Min bästa vän♥
 


Postat av: Amanda Hellman

Ni är såå fina! <3

Svar: tack bästa amanda!!
Evelinn Åkerman

2014-03-18 @ 21:10:04 / http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: