Winnie är hemma!

2014-03-02 @ 16:21:00 / Vardag
Idag flyttade min allra första ponny hem igen, efter 6 månader hos fodervärd så ska hon nu få tillbringa sina sista år hos oss. Hon är alltså 22 nu (12 år när jag köpte henne) men fortfarande lika pigg och glad! Därför har hon en ny liten ryttare som ska pyssla och hålla igång henne, precis som hon trivs bäst! Izabella heter hon och är dotter till våran ena hyresgäst så de är ju perfekt, de passar så bra ihop.

Som jag sa i stallet idag så skulle man kunna tro att hon är min egna dotter då jag sa att hon fick välja schabrak och hon valde ett vitt, precis som jag skulle gjort ;) 
När hon ridit klart sa hon att hon skulle bli proffs som mig, hihi så söt! 
 
 


Postat av: Stina

Hon är så sjukt gullig!

Svar: hihi verkligen!
Evelinn Åkerman

Postat av: Josefin Blomberg

Åh lilla Winnie :')

Svar: jaa!!
Evelinn Åkerman

2014-03-03 @ 21:17:25 / http://isabellajosefin.blogg.se/
Postat av: Malin Ottenbäck

Vilken söt! :)

Svar: jaaa :)
Evelinn Åkerman

2014-03-05 @ 10:45:50 / http://tildaomalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötaste hästen. Tänkte tipsa och påminna inför sommarn och exem nu att i senast början av maj är dags för fodertillskottet som gör att hon inte får kli, att börja med. Itch free. Prova även prob schampo och vegebom salvan är obligatorisk då. Hoppas allt är bra med söttösen och att hon lever länge till :)

2014-03-09 @ 19:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: