En morgon på Stall Marieborg

2014-05-17 @ 10:07:08 / Stall Marieborg
Innan vi drar iväg på träning måste jag bara titta in och visa er de här underbara bilderna! Här ser man våra grannars alla hästar och två av våra stå som i en liten flock trots att dom är i olika hagar, så härligt att se.
 
Våra grannars alla hästar går ihop och det är imponerande hur så många hästar kan hålla sig sams, dom går på dom finaste betesmarkerna man kan tänka sig.
Våra hagar är också väldigt fina tycker jag, stora och bra med bete, hästar måste få vara just det - hästar!
 
Våra hästar gick faktiskt ute inatt, jag tror dom mår bäst av att kunna röra sig så mycket de kan och igår kväll var et så himla varmt ute så de fick stanna ute. Imorse när jag kom så stod Rb och Winnie och sov i deras vindskydd så dom verkar ha tagit det med ro! Rb står nu inne en stund med back on track och vilar sig på box, han har fått sin havre och ska snart göras iordning för träning.
 
 


Postat av: Sara

sv: Tack!! Du och RB är också riktigt fina <3

2014-05-17 @ 15:52:52 / http://ssfredlund.horseworld.se
Postat av: Kajsa

Hej!
Nu har jag startat igång en helgens bloggtävling på min blogg!
Jag skulle bli jätteglad om just du anmälde dig och reglerna är väldigt enkla.
Kram :)

http://kajzas.blogg.se/2014/may/helgens-blogg.html#comment

Svar: Klart jag är med! Kram
Evelinn Åkerman

2014-05-17 @ 20:21:36 / http://kajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: