Ett utav årens mål

2014-05-02 @ 11:59:08 / Vardag
Har varit att komma iväg på Connemara SM och nu har proppen till den kommit! tävlingarna går i Norrköping den 26 Juli, mästerskapsklassen är i LA:1 som vi tänkt rida men även LB:1. Ska bli kul att få mät sig med andra connemaror, man vet ju hur man står sig mot andra D-ponnyer men inte andra i samma ras!  Ser väldigt mycket fram emot det här och hoppas allt funkar så vi kan ta oss dit, det är höjdpunkten på året.
 
Här hittar ni proppen: https://tdb.ridsport.se/meetings/25351
Nån av er som har connemara som tänkt åka dit? 
 
 


Postat av: Anja

Åh, är det i Norrköping?! Då måste jag komma och kolla :) kram!

Svar: Ja va kul! De får du gärna göra vill gärna träffa dig :D kram
Evelinn Åkerman

2014-05-02 @ 11:09:29 / http://castarha.wordpress.com
Postat av: Annie Berggren

Vi funderar på att åka dit! Hade vart kul :)

Svar: Gör de! :D
Evelinn Åkerman

2014-05-02 @ 11:15:42
Postat av: Amanda

Kanske kommer dit och kollar! :D

Svar: Va kul! :)
Evelinn Åkerman

2014-05-02 @ 11:48:03 / http://aely.blogg.se
Postat av: Hedda Aspheim

Åh va kul! Jag ska absolut åka dit ;)
Vet du vad som menas i proppen att "ev kvalkort ska lämnas in före start"?? Kram

Svar: Hmm ne osäker.. :o
Evelinn Åkerman

2014-05-02 @ 12:51:04 / http://ponnyboken.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag kommer absolut åka om inget händer med ponnyn. Ska vara med i utställning, ridklass, workning hunter pony och förhoppningsvis nån dressyrklass. Hade gärna hoppat en klass med och varit med och tävlat om "allroundpriset" men jag tror inte nerverna pallar det ;)
Så jag antar att jag kommer få se er irl! :)

Funderar du på att var med i något mer eller enbart dressyr? :)

Svar: hmm har bara sett dressyrproppen så trodde de bara fanns det :O är sugen på att ställa ut honom också det vore kul att testa men vart hittar jag det? :)
Evelinn Åkerman

2014-05-02 @ 16:29:16
Postat av: Sofia

Direktlänk till anmälan:http://www.connemaraponny.org/nyheter/riksutstallning-connemaramasterskap

Sedan går det klicka runt på sidan och läsa sig till en hel del :)
Propp till det ska finnas och det står även tidsplanen för hela helgen :)

Svar: Tack snälla!! Nu vet jag att jag defenitivt vill ställa ut rb passa perfekt att dressyren och valacker 4-8 låg på samma dag :D men jag har aldrig ställt ut förut :/ vet inte ens hur man gör, hur det går till :(
Evelinn Åkerman

2014-05-02 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: