Favoriter från Spooks

2014-05-26 @ 16:00:21 / Utrustning
Något jag verkligen skulle behöva investera i är lite nya tävlingskläder då jag börjar växa ur mina och de har blivit lite slitna. Ett självklart val för mig då är att beställa från den välorganiserade webshopen hastia.se och jag har kollat runt lite och hittat några intressanta favoriter.
 
Bland annat den här super snygga och stilrena tävlingspikén och den här västen att ha tillexempel på framridningar och finare träningar.
 
 
Ett erbjudande som hästia har till alla mina bloggläsare är 10% vid beställning när ni uppger "enewe" i kassan! passa på och fynda
 
Vad tycker ni om Spooks överlag? Har de bra passform och kvalité?


Postat av: Julia

Superbra och sjukt snyggt märke!

Svar: Det har du helt rätt i!
Evelinn Åkerman

2014-05-26 @ 22:25:39 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Jenny Mattsson

Spooks är det bästa märket som finns!

Svar: Va kul att höra!
Evelinn Åkerman

2014-05-27 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: