Nytt samarbete på gång!

2014-05-22 @ 13:13:00 / Vardag
Som rubriken lyder så har jag ett nytt samarbete på gång som jag ska presentera för er så snabbt som möjligt, ett företag som kommer ebjuda er mina underbara läsare några förmåner, ni förtjänar verkligen det bästa och jag är glad att företag tror på mig, min blogg och Rb så de ger mig dessa möjligheter att ge tillbaka till er. Det är ni som håller bloggen levande ♥
 
Jag försöker ju hela tiden ge tillbaka all glädje och kärlek jag får från er, jag gör det genom att uppdatera och ge er svar på frågor, jag skriver inlägg som ni vill läsa, jag tar mig alltid tid att svara på alla kommentarer både här, på instagram och på facebook! tycker det är viktigt att ha en bra kontakt med sina läsare. Jag går ofta in och kollar era bloggar samt skriver nån rad för att ge glädje tillbaka. Hoppas jag lyckas!
Ni vet att ni alltid kan skriva till mig på facebook om ni bara vill prata, jag tycker det är så himla mysigt och fint att ha den kontakten med er.
 
Tillsammans är vi starka!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: