Önskelista till mig själv

2014-05-29 @ 13:08:00 / Utrustning
Det är väldigt sällan jag önskar mig något till mig själv, nästan allt vi köper går till hästarna och det är inte ofta jag uppdaterar min egna garderob. Men hastia.se har verkligen allt jag söker hittar så mycket fint där och vill bara klicka hem allt haha. Men jag har hittat några favoriter och några som jag faktiskt behöver!
 
  1. En snygg tröja att ha och rida i, skulle passa perfekt till min babyrosa outfit jag har! Länk
  2. En väst från spooks som jag tycker är to die for, har sett många ryttare rida i denna modell och den ser väldigt skön ut och är himla snygg. Länk
  3. Ett par nya ridbyxor behöver jag verkligen! Hitta dessa för ett bra pris och jag tycker de uppfyllde mina kriterier, jag kan inte rida i annat än helskott och de där för vaderna såg skönt ut. Länk
  4. Ett par nya ridskor vore på sin höjd alltså, mina har spuckit och släpper in vatten och allt haha nä en uppgradering på dom skulle behövas! Länk
Alla mina bloggläsare har 10% rabatt hos hastia.se om ni fyller i "enewe" i kassan!


Postat av: Anja

Den där tröjan är bara sååå snygg! :D

Svar: jaa verkligen!!
Evelinn Åkerman

2014-05-29 @ 21:33:33 / http://castarha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: