Önskelista till RB

2014-05-31 @ 10:10:00 / Vardag
Jag har suttit och klippt ihop ett litet collage på vad Rb (eller jag) önskar sig. Som ni kan se är det mycket orange hehe, det går ju inte att undgå att jag gillar orange? kolla bara på min blogg! Men jag tycker det kan vara fräscht och uppfriskande att ha lite utstickande färger sådär i vardagen till häst, tycker inte ni?
 
Jag hittade alla prylar hos Hastia.se såklart där ni mina underbara läsare har 10% rabatt om ni uppger enewe i kassan!
 
 
  1. Horselyx - något som Rb är helt galen i! länk
  2. En ny lädergrimma att ha i transport och vid finare tillfällen. länk
  3. Ett schockemöhle schabrak som jag tycker är helt farligt snyggt. länk
  4. Matchande benlindor från Schockemöhle, vore så snyggt på min svarta häst! länk
  5. Ett fin täcke också från Schockemöhle att ha i transport, på träning och tävling! länk
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: